4 תשובות
זה סבבה
לא,- זה לא מוזר
אני אישית לא עושה את זה כאילו לא בגלל שזה מוזר פשוט אין לי כוח להתחיל לעקוב אחרי כולם אני גם ככה עוקבת אחרי מלא אנשים אבל תמיד חברות של חברות שלי או ילדים מהשכבה שלי שולחים לי עוקב אני פשוט מחזירה להם
לא מוזר לדעתי,אני לא שמה להם כי נראה לי שכולם שונאים אותי שם אז אין טעם
לא מוזר בכלל חחח גם אני עוקבת אחרי ילדים שאני לא מדברת איתם וילדים שאני לא מדברת איתם עוקבים אחרי
סהכ אינסטגרם
באותו הנושא: