התחברות הרשמה

בקשר לבנים כנסו שניה חייב עזרה

יוצא שאני תמיד תמיד מתביישת ליד בנים, אני יודעת שהם בני אדם ואין לי ממה ולהתייחס אליהם כמו שאני מתייחסת לחברות שלי אבל בלהכיר אנשים חדשים אני תמיד חסרת ביטחון ולא מוציאה מילה
אני מרגישה תמיד לא בנוח שאני לא גובהה מספיק (נשמע מצחיק אבל רציני) ושאני לא יפה מספיק וכל זה
מה עושים?
22 ביוני 2021, 16:59
מה לעשותעצות    
2 תשובות
תתנהגי רגיל כולם בני אדם
ואל תפחדי
R
Rudy the king
תתייחסי עליהם נורמלי הם גם בני אדם..
S
Shlopi
באותו הנושא:
כנסו פליזז מהר אני חייב עזרה רק שניה תעזרו לי
כנסו שנייה אני חייבת עזרה...
בנים כנסו שניה אני חייבת את העזרה שלכם
בנים כנסו שניה אני צריך עזרה דחוף עם מכנסי טרנינג
בנות כנסו אני חייבת עזרה בקשר למישהו שהכרתי באינטרנט
תקשיבוו אני חייבת עזרה. כנסו שנייה
חייבת עזרה שנייה בבגדים כנסו דחוף
כנסו שניה, אני חייבת עזרה מזה דחוףף
חייב עזרה כנסו פליז זה שניה מחיים שלכם
תקשיבו שניה אני חייבת עזרה....כנסו
בנים בנות כנסו בבקשה זה בדיוק שניה וזה חשוב לי זה בקשר למישהי