יוצא שאני תמיד תמיד מתביישת ליד בנים, אני יודעת שהם בני אדם ואין לי ממה ולהתייחס אליהם כמו שאני מתייחסת לחברות שלי אבל בלהכיר אנשים חדשים אני תמיד חסרת ביטחון ולא מוציאה מילה אני מרגישה תמיד לא בנוח שאני לא גובהה מספיק (נשמע מצחיק אבל רציני) ושאני לא יפה מספיק וכל זה מה עושים?