דחוףף אני עולה לכיתה יא מה כדי לי להיות מדריכה או פעילה ?
אוקיי אז אני בתנועה ושנה שעברה רציתי להדריך על ילדים קטנים ולא קיבלתי שמו אותי פעילה בצוות גרוע ואני לא יודעת אם השנה לבקש להדריך על בוגרים שזה עמוס וגם בוגרים זה פחות כיף או לבקש להיות שוב פעם פעילה ולקוות שהפעם יתנו לי צוות טוב פליז תעזרו לי