התחברות הרשמה

היי, אם אני רוצה לעבוד בפיצרייה מסויימת, למי אני פונה שם?

כי כנראה מי שנמצא שם הם אנשים בגיל שלי שלא באמת יכוחים לעשות משהו ואולי המנהל לא יהיה שם
22 ביוני 2021, 11:14
עבודהעבודת נוערכסףחיפוש עבודהפיצה    
4 תשובות
אחמ"ש או מנהל
א
אנונימיהו
תלכי לשם ותגידי היי אני רוצה לעבוד פה
M
Mady
הם יכולים להפנות אותך למנהל, או לתת מספר.
Ben
תבקשי להשאיר פרטים למנהל..
פ
פטספוגית
באותו הנושא:
בגיל 12 אפשר להתחיל לעבוד בפיצרייה?
הציעו לי לעבוד בפיצרייה קטנה בשכונה שלי. כדאי? זה קשה?
כדאי לי להתחיל לעבוד בפיצריה ?
איך זה לעבוד בפיצרייה?
עדיף למלצר במסעדה או לעבוד בפיצרייה?
מאיזה גיל אפשר לעבוד בפיצרייה?
עובד בפיצרייה ונמצא בחל"ת קרוב לחודשיים כבר, יש השערה מתי נחזור לעבוד?
היי, אם אני פורשת מעבודה( מסיבה שלא רוצה עוד לעבוד ) בחנות לאחר חצי שנה יש זכות מסויימת? יש מענק מסויים או משהו?
אני בת 15 אני יכולה לעבוד בפיצריה?
יש לנו פיצריה קטנה בישוב איי יכולה לעבוד שם ( אני בת 14
כדאי לעבוד בפיצריה?(בת 16)