9 תשובות
אני חושבת גבה
אנונימי
לשון ברבאק!
שניהם יפים, אבל בלשון יותר חח
לא זה ולא זה אבל אם חייבים לבחור אז בגבה
שניהם, אבל גבה d:
בגבה
לשון