11 תשובות
כן
כן.
שואל השאלה:
למה רע? ואני ממש רזה אז בקטע הזה לא מפריע לי^
למה רע? ואני ממש רזה אז בקטע הזה לא מפריע לי^
אנונימית
לא, תעשה מה שבא לך
זה לא רק שומן זה גם סוכר וחלב
כן
בגדול כן, זה משמין.
אכן
ממש לא רע! קפה טוב להמון דברים ויש המון מחקרים שהוכיחו את זה. רק כדאי להפחית בסוכר
קישורים מצורפים:
אנונימי
באותו הנושא: