11 תשובות
כן
שואל השאלה:
למה רע? ואני ממש רזה אז בקטע הזה לא מפריע לי^
אנונימית
לא, תעשה מה שבא לך
זה לא רק שומן זה גם סוכר וחלב
בגדול כן, זה משמין.
ממש לא רע! קפה טוב להמון דברים ויש המון מחקרים שהוכיחו את זה. רק כדאי להפחית בסוכר
אנונימי