בבקשה תעזרו לי קצת ארוך קשור לזוגיות וחברה הכי טובה בבקששה
יש לי חברה טובה ואני תמיד מתנהגת אליה ממש יפה ומנסה שלא תפגע מכלום ולא מנסה להשוויץ מולה בדברים ואני גם מייעצת לה ואשכרה מקשיבה לה ונותנת עצות מועילות. היא כל הזמן מודה לי ואומרת איפה היית כל הזמן הזה, ושבחיים לא הייתה לה חברה טובה כמוני. אבל,, יש לי חבר אנחנו זוג כבר כמה שבועות, וכל פעם שאני איתו היא מתנהגת דוחה. כשאני מתנשקת איתו מולה היא עושה קולות של הקאה, כשאני איתו היא אומרת שאני לא איתה בכלל,(זה ממש לא נכון הרבה פעמיים פשוט עזבתי אותו כי ראיתי שהיא בצד) וכשאני לא איתו ואני איתה היא אומרת שאנחנו לא זוג טוב, פעם אחת היא אפילו נדחפה כשהוא היה אצלי, כשהיא הלכה לבכות בשירותים בקניון ואף אחד אחר לא שם לב שהיא הלכה אני הלכתי אחריה. אבל היא כל הזמן מתנהגת כאילו היא הקורבן ואני איזה ילדה דוחה. כן היא מודה לי, אבל זה לא בא לידי ביוטי במעשים שלה. והיא כל הזמן מנסה להרשים אותי. אתם מכירים קטעים כאלה שלפעמים יש בנות (בדרך כלל ממה שאני ראיתי זה בנות אני לא מנסה להכליל) שעושות? כמו להשוויץ למי יש יותר ידידים ודברים כאלה. היא כל הזמן עושה לי את זה ועצוב לי שהחברות שלנו שיטחית בעיינה שהיא עושה לי משחקים כאלה. מה אני אמורה לעשות איתה? היא אמרה לי שרוב החברויות שלה לא החזיקו מעל 3 חודשים, עכשיו אני מבינה למה. והיא מחשיבה אותי כחברה הכי טובה שלה, וכל הזמן אומרת לי את זה, אבל ברגע שאנחנו עם עוד בנות לגמרי מתעלמת ממני. אבל בעבר בנות עשו לה דברים דוחים מאוד ולא נעים לי לעזוב אותה. מה לעשות?