15 תשובות
תלוי למה זה
אם הוא לא מספר יכול להיות שהוא נקלע לבעיה תבדקי
החלטה שלך
שואל השאלה:
הוא רוצה ללכת לבלות עם חברים מחר ולעשות קניות וזה.
אנונימית
הוא הבן זוג שלך ו400 שקל זה הרבה אני בטוחה שהוא יחזיר לך הוא לא הולך לשום מקום
בכל אופן מובן למה את מעדיפה לא לתת
תבדקי למה ה400 שקלים אבל זה חבר שלך למה שלא תביאי לו? הכול טוב הוא יחזיר
לבלות עם חברים??? מה??
הוא לא מתבייש לבקש כסף בשביל זה?
אל תביאי לדעתי
לדעתי את אמורה לסמוך על הבן זוג שלך
בשביל בילוי עם חברים לא הייתי נותן. בגלל שהוא יכול לדחות
שואל השאלה:
אני סומכת עליו ברור. גם על הבני משפחה שלי אבל אני שומרת על הכסף שלי תמיד
אנונימית
את קיצונית .אפשר לתת פה 100 שם 100 למשפחה וגם ולבקש זו לא פחיתות כבוד
איך שאת מרגישה אחותי אני בטוחה שהוא בעצמו ירגיש לא נעים לא להחזיר לך תחשבי על זה תכלס
שואל השאלה:
אני לא קיצונית. אין לי עבודה עכשיו ואחים שלי וההורים שלי וחברים היו מלווים ממני מאות שקלים וכלום לא חזר אליי
אנונימית
אז את יכולה להגיד שגם לך בידיוק יש הוצאה גדולה ואת מעדיפה להביא לו פעם אחרת
אבל אני במקומך הייתי מביאה לחבר שלי (אם את סומכת עליו כמובן)
סורי נישמע שאת פשוט קמצנית, לא רוצה ליפגוע אבל את בעצמך אומרת שהוא יחזיר ואם את לא רוצה להלוות לו
זה אפילו לא לתת, סימן שאת לא באמת אוהבת אותו..
אנונימית
מה יש לכולכם?? גם אני לא סתם אביא 400 שקל לבן זוג שעובד בשביל שייצא עם חברים. זה המון כסף. הייתי מביאה 200 אבל 400 זה הרבה יותר מידי. תגידי שאת שומרת או או צריכה את הכסף. אין מה לעשות. אם הוא עובד שיהיה עצמאי וישלם בעצמו
אנונימית