7 תשובות
עוד לא התחסנתי ואני עדיין לא חושבת שזה נחוץ.
לא
אלוהים חיסן אותי עם כוחו הגדול וזה בלי מחט
עכשיו יש התפרצות חדשה של קורונה
ממליצה לך להתחסן
לא התסחנתי, ולא מתכוון להתחסן בחסיו הזה. לפרטים לפנות אלי.
כן בטח
אני התחסנתי ולדעתי זה שווה את זה. זה גם מגן וגם לא צריך בידודים בכלל
לא וכן
עוד לא התחסנתי אבל אני מתכוונת להתחסן ולדעתי כדאי לך