5 תשובות
גם לי זה קרה פעם, תנעלי את האייפון ותדליקי וזה אמור להסתדר
שואל השאלה:
מזתומרת לנעול?
מזתומרת לנעול?
לנעול, לחיצה ארוכה על הכפתור סגירה ואז ללחוץ לחיצה ארוכה על אותו הכפתור כדי להדליק
שואל השאלה:
וואי אחותי אני מאחלת לך חיים טובים שאף פעם לא תדפקי תזרת בפינות שתמיד יאהבו אותך לא משנה איפה שתסתדרי עם אנשים חדשים ושהמים במקלחת תמיד היו בטמפרטורה שאת רוצה❤
וואי אחותי אני מאחלת לך חיים טובים שאף פעם לא תדפקי תזרת בפינות שתמיד יאהבו אותך לא משנה איפה שתסתדרי עם אנשים חדשים ושהמים במקלחת תמיד היו בטמפרטורה שאת רוצה❤
תודה לך תודה רבה
באותו הנושא: