7 תשובות
תגידי לה,את חייבת לי 100 שקל....ואז היא תגיד לא נכון אני חייבת לך 50....בהצלחה
מה זה לא נעים לי לבקש היא חייבת להחזיר לך תגידי לה "היי מתי תחזירי לי את החמישים שקל שהבאתי לך חחח"
פשוט תזכירי לה בעדינות
תחכי שתשלמי עליה שוב או שהיא תשלם עליך ואז תזכירי את זה
שואל השאלה:
זה מרגיש לי כזה קצת חסר טקט לבוא כזה את חייבת לי 50 שקל
את יכולה פשוט לומר לה ואני חייבת 50 שקל ל...
ואז היא כנראה תומר לך: אה אני חיבת לך בדיוק 50 או משהו כזה
אנונימי
אולי תגידי שאת צריכה 20 שקל
ואז כזה תעשי לה יאוו שומעת יש מצב את מחזירה לי עכשין את ה50 אני פשוט צריכה לשלם על משהו
כמובן מנוסח יותר טוב...