התחברות
הרשמה
מה כדאיי לי לעשות שעווה בבית שחי או לגלח?
21 ביוני 2021, 20:19
בית השחי
הסרת שיער
גילוח
שעווה
5 תשובות
לגלח
ז
זאתי שאוהבת את אביתר בנאי
לגלח
י
יַלְדַּת פֶּשַׁע מִגִּל תֵּשׁע
אני מגלחת שעווה זה יותר כואב
ה
היי ביצז
אני עושה עם שעווה זה לא כזה כואב
B
Booba551
לגלח שעווה זה סיוט
T
The Real SpiderMan
באותו הנושא:
המכונה של השעווה שלי התקלקלה ואני חייבת *עכשיו* להוריד שיערות בבית שחי לגלח זה כזה נורא?
מה עדיף - לגלח או לעשות שעווה ?
מה אומרות בנות, לגלח ידיים או לעשות שעווה ??
יש לי הרבה שיער בבית שחי כדאי לי לגלח או לעשות שעווה?
עדיף לגלח או לעשות שעווה ברגליים?
מה עדיף לגלח שיערות ברגליים או לעשות שעווה?
כדאי לגלח, לעשות שעווה או לחמצן שיערות בידיים?
התחלתי לגלח בבית שלחי לפני חודש בערך אפשר לחזור לשעווה או שזה לא יעזור?
בבית שחי עדיף לגלח או שעווה? ולמה
בבית שחי כדאי לי לגלח או לעשות שעווה? ברגליים אני עושה שעווה
רגע אם אני עושה שפם עם שעווה, בצבא אני אצטרך לגלח אותו ולא לעשות שעווה???