6 תשובות
לדבר זה הכי חשוב בקשר אם לא תאמר מה מפריע לך היא תמשיך ככה וחבל על הקשר שלכם השאלה היא אם אתה באמת רואה עם הבחורה עתיד ולא סתם ביזבוז זמן שבתוכו יש בעיות בזוגיות
אנונימית
פסק זמן אחי זה הכי נוראי
אם תקח פסק זמן..ותחזרו לדבר אחרי זה תראה שהקשר רק נהיה נורא ושהיא הכירה בנים אחרים ככה זה
אם אתם לא מתאימים אחי ואין תקשורת בריאה עדיף לכם לעשות שיחה ולדבר על כל הדבר הזה ושתוכיח לך באמת שתשנה את ההתנהגות כי אתה לא יכול להיות בקשר בלי אמון אחי
אנונימי
אפשר להציל אמון אני במקומך בשביל לסמוך עלייה שוב שתביא לך את החשבון שלה באינסטרגם אם אין לך זה גם מונע ריבים ( אני ביקשתי מחברה שלי שתביא לי ואני יותר סומך עלייה ויש לי ראש שקט)
אם אתה רואה שהיא ממשיכה לפגוע בך היא כנראה בעייתית
אנונימי
שואל השאלה:
קצת עצוב שהלסמוך לא בא לי טבעי ואני צריך לאכוף את הפעולות שלה באינסטגרם. זה אמור לנבוע מביטחון יתר
אנונימי
עדיף שתסיימו את זה כאן לפני שזה מתדרדר. אמון זה א-ב בזוגיות ואם הוא נשבר יהיה קשה מאוד לתקן אותו. אני לא יודעת איך היא אכזבה אותך או שברה את האמון שלך בה, אבל אני אישית לא מאמינה בפסק זמן ומבחינתי אם יוצאים לפסק זמן אז הזוגיות כבר מפורקת. אם אתה חושב על זה, כנראה שעדיף לחתוך. תסיימו את זה בדרך נעימה כמה שאפשר, כמו שצריך ובכבוד.
למצוא אדם שאתה מעריך, מחבב, נמשך אליו, מתעניין בו, וחולק איתו את תפיסת העולם שלך ושגם במקרה מרגיש בדיוק אותו הדבר כלפיך זה דבר יוצא דופן, ולכן ברוב המוחלט של מערכות היחסים שבה שני הצדדים עדיין אוהבים אחד את השנייה, אני חושבת שכדאי ורצוי לנסות פתרונות ודרכי התמודדות שונים לפני שעוברים לצעדים דרסטיים יותר.

ובכל זאת, צריך להכיר בעובדה שישנם דברים נוספים ולא פחות חשובים מאהבה ותשוקה בלבד בשביל שמערכת יחסים תתפקד - אמון, כבוד הדדי, תקושרת.

אמון הוא דבר שקל לשבור וקשה לבנות - בגלל שמדובר בשילוב של רגש, אמונה, תחושת בטן והתבססות על אירועי העבר,
וברגע שאחד מהצדדים מפר אותו, כל הדברים האלו נשברים בבת אחת, ומפנים את המקום לספק, שהוא דבר שמאוד מאוד מסובך להשקיט.


אני חושבת שהדבר הראשון שחשוב שתשים לב אליו הוא שאתה בחרת במערכת היחסים הזו כפי שהיא הייתה לפני הפרת האמון, וזו הנקודה שאתה צריך לנסות לשאוף לחזור אליה.
לא למערכת יחסים מלאה בקנאה וויכוחים, כי זו לא הדרך לבנות אמון.

מבחינה פרקטית, אני חושבת שלנהל שיחה כנה לגבי זה עם בת הזוג שלך זה רעיון טוב.
אם שניכם מעוניינים בזה, תנסו לטפל במערכת היחסים שלכם. תבלו זמן ביחד, צאו לדייטים, ולאט לאט, תבדקו מול עצמכם האם אתם מצליחים למצוא את התחושות שהביאו אתכן למערכת היחסים הזו מלכתחילה.

בהצלחה