9 תשובות
שואל השאלה:
למה לא שווה? אפשר פירוט? סתם באלי לדעת
למה לא שווה? אפשר פירוט? סתם באלי לדעת
אנונימית
לא
אנונימית
ממש לא שווה זה קול לשעה למלא ילדים פשוט לא
ממש לא
אני לוקחת 30 לשעה ושומרת על אחד בדר"כ כלל ולפעמים שלושה
תקחי 30-35
אני לוקחת 30 לשעה ושומרת על אחד בדר"כ כלל ולפעמים שלושה
תקחי 30-35
כלום*
שואל השאלה:
תודה על העזרה 3>
תודה על העזרה 3>
אנונימית
3>
זה מלא ילדים 20 שקל זה הרבה הרבה מתחת למינימום
פשוט מנצלים אותך
פשוט מנצלים אותך
שואל השאלה:
תודה על העזרה :))
תודה על העזרה :))
אנונימית
באותו הנושא: