5 תשובות
שואל השאלה:
וואו סוף סוף מישהו כזה! כן אחי אין על הסטייל של שנות ה90, ההיפ הופ של היום הוא המיץ של הזבל
אנונימי
ההיפ ההופ של היום זה אפילו לא היפ הופ זה סתם זבל
אני מת על סנופ דוג הישן, וורן ג'י, אייס קיוב , סייפס בין, נייט דוג... אין כמו נסיעות בלילה עם גי פאנק ברקע, בכללי מת על ההיפ הופ של שנות ה90
אני שומע גם חדש וגם ישן האמת
רוצה להתחיל לשמוע יותר g funk
כןן!! אין על g funk
יש גם את warren g