קניתי לפני חצי שנה סימס 4 ואז החלפתי למאקבוק ולפני כמה ימים הורדתי עוד פעם סימס 4 למאקבוק שלי, אני נכנסתי לסימס והכל היה רגיל והורדתי גם מודים לסימס והכל היה בסדר ושיחקתי כרגיל והיום בבוקר הורדתי מלא מודים ושמתי אותם בתיקה ואז ניסיתי להכנס לסימס והסימס עצמו לא נפתח לי, מה שנפתח לי זה האוריג'ן הזה שממנו בעצם הורדתי סימס ואמרו לי להתנתק מהחשבון ולהכנס שוב אבל זה עדיין לא עבד וגם אני לא מצליחה למחוק את הסימס כדי להוריד אותו עוד פעם מה אני עושה?
21 ביוני 2021, 15:49
5 תשובות
אולי חלק מהמודים שהורדת פגומים
תנסי להוציא אותם ולבדוק אם המשחק עובד לך כרגיל אם עדיין יש שגיאה ולא נכנס לך תפתחי טיקט לאוריגין.