8 תשובות
לא הכל טוב אם אתה רוצה תעשי
לא הכלטוב
שואל השאלה:
אבל אנשים שאני אפנה אליהם לגבי העבודה לא יסתכלו עלי מוזר כי זה מתחת לגיל שלי לעומת השאר?
אנונימית
זה בסדר גמור מה שאת מתחברת אליו ויודעת שתעשי אותו טוב
זה בסדר לגמרי
יכול להיות שזה גם יהיה לך יותר טוב את לא צריכה לעשות דברים שאת לא מרגישה איתם בנוח
אנונימית
זה בסדר גמור, גם אני לא עושה בייביסיטר. אני אפילו יותר מוזרה ממך - אני שוטפת מכוניות, ורק אומרת שלאנשים ממש לא אכפת.
אני גם מכירה מלא בנות שעושות דוגיסיטר, כמו שאמרו מעליי, כל אחד שיעבוד במה שטוב לו והוא מתחבר אליו. אם בייביסיטר מרגיש לך כמו אחריות גדולה מדי את לא חייבת.
אנונימית