3 תשובות
1
דו דיאז ומי
סול
דו דיאז ומי
סול

2
רה ופה
סול
רה ופה
סול

3 (אם התכוונת שיש פה במול אז אין, יש בקאר)
פה דיאז ודו
רה
פה דיאז ודו
רה

אגב כשאת מחלקת ככה זה לא נכון כי במולים ודיאזים מחזיקים לתיבות. אז זה יכול לבלבל אותך למרות שפה ספציפית מדובר בשתי תיבות והדיאז רק לקראת סוף התיבה אז זה לא רלוונטי. אבל סתם שתדעי להבא
(למרות שכאן עשו בקאר אפילו שלא חייב, הרי זו תיבה אחרת ואפשר להבין את זה גם בלי)

עוד דבר, אם קשה לך לדעת את המיקומים של כל תו אז אני מציעה לך לזכור מיקום של נגיד שניים שלושה תווים, למשל דו, ואז אם יהיה כתוב לך תו מי תוכלי לדעת שזה מי כשאת סופרת מדו. אם הבנת למה אני מתכוונת.
שואל השאלה:
תודה רבה, האמת שהצלחתי לקרוא את התווים (והתבלבלתי עם הבימול, סליחה), פשוט השילוב של דו דיאז ומי נשמע ממש ממש רע אז חשבתי שאולי טעיתי, בכל מקרה תודה רבה :))
אנונימית
דווקא זה כן נשמע טוב
גם יש את השילוב הזה באקורדים למשל באקורד a
שיש בו מי, דו דיאז ולה