3 תשובות
כן
אני גם ממש לבנה ואם אנע אשים מלא ברונזר זה פשוט יראה עליי לא טבעי אז אנע לא עפה על זה
תנסי ותראי
אני ממש לבנה. ואני לא אוהבת לשים איפור,אבל אם אני שמה משהו, אז כן, מרגישים. זה לא נראה חיוור וזה.
אני ממש לבנה. ואני לא אוהבת לשים איפור,אבל אם אני שמה משהו, אז כן, מרגישים. זה לא נראה חיוור וזה.
באותו הנושא: