4 תשובות
תעשי ריסטרט
שואל השאלה:
עשיתי וזה אותו המצב^
עשיתי וזה אותו המצב^
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה אני אנסה^^
תודה רבה אני אנסה^^
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי אייפון 8 ואני בבית ובדרך כלל יש לי קליטה, אבל אני תמיד על אינטרנט שנקרא "סלולרי" כי זה חסם אותי מהלתחבר לרשת אלחוטית, והייתה לי בעיה של איחסון בטלפון וההורים שלי לא יודעים איך לרכוש לי עוד שטח איחסון בטלפון
יש לי אייפון 8 ואני בבית ובדרך כלל יש לי קליטה, אבל אני תמיד על אינטרנט שנקרא "סלולרי" כי זה חסם אותי מהלתחבר לרשת אלחוטית, והייתה לי בעיה של איחסון בטלפון וההורים שלי לא יודעים איך לרכוש לי עוד שטח איחסון בטלפון
אנונימית
באותו הנושא: