התחברות
הרשמה
יש לי רופאת שיניים שאני כל חודש הולכת אליה למעקב(ישור שיניים)והיא ממש גסה ומפחידה ואני מפחדת ממנה איך להפסיק לפחד??
21 ביוני 2021, 10:34
3 תשובות
את לא צריכה לבוא איתה באינטרקציה חברתית עכשיו, היא סהכ עושה את העבודה שלה
קחי הכל בפרופורציה ותבואי אופטימית עם גישה חיובית.
ג
ג'ינקס
יאא איזה קטע גמאני הולכת לרופא שיניים היוםם
BAD BITCH
אולי תדברי אם ההורים שלך אם את יכולה להחליף רופאה
א
אני תפוז