3 תשובות
את לא צריכה לבוא איתה באינטרקציה חברתית עכשיו, היא סהכ עושה את העבודה שלה

קחי הכל בפרופורציה ותבואי אופטימית עם גישה חיובית.
יאא איזה קטע גמאני הולכת לרופא שיניים היוםם
אולי תדברי אם ההורים שלך אם את יכולה להחליף רופאה