11 תשובות
כן
כן כי כל מי שילוד של מדינה מסוימת הוא אוטומטית אזרח המדינה
שואל השאלה:
אז למה לא עושים את זה? עם אזרחות אפשר לגור באמריקה חופשי
אז למה לא עושים את זה? עם אזרחות אפשר לגור באמריקה חופשי
אנונימית
אבל זה לא אומר שאם תטוסי לחול ותלדי שם תינוק אז הוא יהיה אמריקאי ישר יש עוד תנאים
כן
וזה למה הרבה פעמים לא מאשרים ויזה לנשים בהריון
וזה למה הרבה פעמים לא מאשרים ויזה לנשים בהריון
אנונימית
לא כל זר ממדינה אחרת יכול לבוא וללדת שם. את צריכה שתהיה לך אזרחות אמריקאית בשביל ללדת שם או שהיה של כמה שנים לפחות
שואל השאלה:
ואם מישהי כבר חודש תשיעי והיא חייבת ללדת לא יילדו אותה? אין דבר כזה
כמו שבארץ אם תיירת תבוא כשהיא בהיריון ותתקשר לאמבולנס ישר יילדו אותה
ואם מישהי כבר חודש תשיעי והיא חייבת ללדת לא יילדו אותה? אין דבר כזה
כמו שבארץ אם תיירת תבוא כשהיא בהיריון ותתקשר לאמבולנס ישר יילדו אותה
אנונימית
יאפ
ברור שיילדו, אבל הם לא אוהבים לתת ויזות לנשים בהריון כי הם לא רוצים שכל אחת תלד שם
אנונימית
קשה להיכנס לארהב בהריון הם מכירים את השיטה הזאת של ללדת ילד כדי לקבל אזרחות, מעכבים אישה מהריון 5 חודשים גם מהחשש שתלד בטיסה
קראתי פעם שהרבה נשים מרוסיה היו/עושות את זה כדי לתת לילדים שלהם אזרחות אמריקנית
קראתי פעם שהרבה נשים מרוסיה היו/עושות את זה כדי לתת לילדים שלהם אזרחות אמריקנית
באותו הנושא: