התחברות
הרשמה
אפשר הסבר על העבודה של ה30 אחוז בכיתה י'?
21 ביוני 2021, 08:54
כיתה י'
עבודה
תשובה אחת
במקצועות- עברית,תנ"ך,ספרות,אזרחות והיסטוריה מקבלים עבודות שהן הערכה חלופית והן חלק מה30 אחוז מהבגרות שלך
כל שצריך להשקיע ולהוציא ציונים טובים
א
אנונימיות99
באותו הנושא:
עזרה בחשבון עבודת קיץ כיתה ז' סליחה על ההפרעה אבל אני מבקש הסבר ותשובה
אפשר הסבר - כיתה יא'
יש הסבר למה כשהטלפון מגיע ל20 אחוז ומטה, האחוזים מתחילים לרדת בצורה מטורפת?
אם בכיתה ח יש יותר מ40 אחוז או 30 אחוז חיסורים אי אפשר לעשות בגרות?
בכיתה יא יש המון עבודות? חוץ מאזרחות ותנך שיש 30 אחוז לבגרות אין עוד איזשהם עבודות של 30 אחוז, נכון?
היינו צריכים להגיש את העבודת כיתה כעבודה (חמש אחוז בתעודה) עד שעה מסויימת
" עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה " אפשר הסבר למשפט הזה אני לא בטוחה שהבנתי אותו מאה אחוז?
אפשר עזרה+הסבר במתמטיקה?(אחוזים ואיקס)
מישהו יודע כמה אחוזים מתוך הציון הסופי שווה העבודה באזרחות בכיתה י"ב?
אני עולה לכיתה יא אפשר הסבר על הכיתה הזאת ולמה היא הכי קשה?
אפשר הסבר קצר על איך מחשבים אחוזים (התייקרות)?