4 תשובות
בכימיה ובפיזיקה, ביולוגיה נראה לי גם. מקצועות מדעיים. זה בעצם ניסויים. את צריכה לעשות ניסוי לבד
ביולוגיה, כימיה ואולי פיזיקה.
נותנים לך הנחיות למעבדה ואת צריכה לפעול לפיהן ולענות אחרי זה על שאלות.
נותנים לך הנחיות למעבדה ואת צריכה לפעול לפיהן ולענות אחרי זה על שאלות.
פיזיקה יש בוודאות
במקצועות המדעיים, ביולוגיה פיזיקה וכימיה
וכמו שאמרו מעליי את עושה ניסוי לבד לפי הנחיות שנותנים לך ואת צריכה לענות על שאלות לפי הניסוי
וכמו שאמרו מעליי את עושה ניסוי לבד לפי הנחיות שנותנים לך ואת צריכה לענות על שאלות לפי הניסוי
באותו הנושא: