7 תשובות
כמובן
כן
לא נראה לי , כול שפה משתמשת במילה, אלא אם כן כולם מעתיקים
כן
לא. בננה היא במקורה מילה אפריקאית. בעבר קראו לבננה בעברית מוֹז (בדומה למילה בערבית), ולפי "ילקוט צמחים" משנת 1930 נהגו לקרוא לבננה גם 'תאנת חווה'.