2 תשובות
עושים לכל מקצוע את הציון ממוצע שלו ואז מחברים את כל הציונים הסופיים ומחלקים בכמות
סכום כל הציונים ביחד חלקי מספר הציונים (לדוגמה: 10, 20, 30 --> 10+20+30 = 60, חלקי 3 = 20)...
ועבור סוף השנה - צריך לחשב רק את של מחצית ב'.