4 תשובות
תיצרי שיחה ואז יש בצד שמאל 3 נקודות למעלה אז תדווחי משם.
ואם זה דיווח שלא קשור לצורת הדיבור שלו תפני לנאמן בכיר
את נכנסת לצ'אט של אותו המשתמש ולוחצת על ה-3 נקודות למעלה בצד שמאל של הצ'אט שלו ובוחרת ב*דיווח*.

ובניגוד למה שרשמו מעלי, אין צורך ליצור שיחה עם משתמש בכדי לדווח עליו אלא אפשר להיכנס לצ'אט שלו דרך הפתקית הקטנה בצד שמאל למעלה של הפרופיל שלו, וההמשך כפי שכתבתי למעלה.
את תמיד יכולה להכנס לצ'אט איתו דרך הפרופיל שלו ולעשות דיווח
או להגיד לנאמן מה הוא עשה ויעבירו את זה הלאה
יכולה להגיד לי
xm1
להיכנס לצאט שלו ושלוש נקודות למעלה ודיווח