19 תשובות
הופהה יפה לךך
והשנה הזאת הייתה מאתגרתת אבל עברנו אותה!
שואל השאלה:
^צודקת
כל הכבוד בהצלחה
הלם היום מסיימת כיתה י
גם אני, וואו
יואו גם אני מסיימת ז'
ויש מלא אווירה בבית הספר
אנונימית
גם אני סיימתי ז'
חופשה נעימהה!! ❤❤❤❤❤❤
שואל השאלה:
תודהה❤
נכון גם אני כמוך
גם אני סיימתי ז חח
נקווה ששנה הבאה לא תיהיה חרא כמו השנה נקווה שלא יהיה גל רביעי כי אני לא יוכל להתמודד עם זה חח
שואל השאלה:
^אמןן
בידיוק נהיה עוד חולים היום מ 12 בלילה
שואל השאלה:
אמלה . איזה פחד , רק שלא פתחנו פה
כמה חולים יש?^