4 תשובות
היי
אולי אל תשאפי לרדת במספרים
תשאפו להיות בתהליך מתמיד שבו את משתפרת ורואה התקדמות מול המראה ועם ההרגשה הפנימית שלך בסופו של דבר :)
אולי אל תשאפי לרדת במספרים
תשאפו להיות בתהליך מתמיד שבו את משתפרת ורואה התקדמות מול המראה ועם ההרגשה הפנימית שלך בסופו של דבר :)
לא ההיתי אומרת שזה קריטי אבל אם בא לך את יכולה לרדת עוד קצת
השאלה גם אם רוב המשקל שלך זה שרירים או שומן
השאלה גם אם רוב המשקל שלך זה שרירים או שומן
את במשקל טוב, לא ממש צריכה לרדת.
אני מסתכלת על עצמי אם אני אוהבת מה שאני רואה ולדעתי אני נראית לעצמי טוב מבחינת משקל אז אין מה להוריד ,אל תסכלי על מספרים זה לא נכון .