12 תשובות
אתה מנחש, אבל כנראה כי לגברים לרוב לא אכפת מדברים ולבנות כן.
יותר שכל
שואל השאלה:
זה גם מה שחשבתי
זה גם מה שחשבתי
אנונימי
שואל השאלה:
מישהו פה מכים איתי אבל?
מישהו פה מכים איתי אבל?
אנונימי
שואל השאלה:
מסכים*
מסכים*
אנונימי
יש להרבה מהבנות יותר אכפתיות, עדינות, שכל ורחמים. אבל גם להמון אין (עידן הפרחות)
וזה כנל לבנים, אלו שאין להם את כל זה אלו ערסים.
כנראה פשוט כרגע הושפעו יותר בנים מבנות
וזה כנל לבנים, אלו שאין להם את כל זה אלו ערסים.
כנראה פשוט כרגע הושפעו יותר בנים מבנות
חבר שלי ואח שלי צמחוניים..
יש גם הרבה סטיגמות על זה שזה לא גברי ויש אנשים שאשכרה מאמינים לזה
בכל מקרה מחדירים מגיל קטן לבנים שבשר זה טוב להם כי גברים צריכים להיות חזקים ובלה בלה
זה מוחדר באנשים מאז ומתמיד
אבל היום זה כבר משתנה
בכל מקרה מחדירים מגיל קטן לבנים שבשר זה טוב להם כי גברים צריכים להיות חזקים ובלה בלה
זה מוחדר באנשים מאז ומתמיד
אבל היום זה כבר משתנה
סיבה אחת- בנים הם טיפשים
הם לא חושבים לפני מה שהם אוכלים מבחינתם בשר זה בשר לא בעל חיים... לא משהו מזיק לגוף..
סתם זה לא נכון אבל יש גם הרבה בנים שהם צמחונים וטבעונים לדעתי אפילו יותר מבנות ..
הם לא חושבים לפני מה שהם אוכלים מבחינתם בשר זה בשר לא בעל חיים... לא משהו מזיק לגוף..
סתם זה לא נכון אבל יש גם הרבה בנים שהם צמחונים וטבעונים לדעתי אפילו יותר מבנות ..
אנונימית
כי מחנכיםות בנות להיות יותר רגישות ומתחשבות שאלה דברים שצריך.ה בשביל להיות אכפתי.ת מספיק כדי לעבור לטבעונות
אני חושב שזה בגלל שלבנות יש בהכללה אופי נשי יותר ו'רך'...
כי האינטליגנציה הרגשית שלהן יותר מפותחת אולי
באותו הנושא: