3 תשובות
מה למה שיהיו סיילים?
אנונימית
שואל השאלה:
תמיד יש סייל בקיץ
בקסטרו ראיתי שיש סייל קונים ב 350 משלמים 250
יש להם דברים טובים ותכלס המבצע משתלם