התחברות
הרשמה
מה הדרמה עם אלה לי והחברה שלה והאקסית או וואטאבר?
19 ביוני 2021, 19:18
דרמה
אקסים
פרידות
קנאה
3 תשובות
סתם שיט עושים מזה כזה סיפור
A
Ayan
האמת לא הבנתי כלום אלה לי לקחה לאקסית את מאיה
ה
הללויה :)
לא יודעת ממש מוזר
מ
מתוסבכת מתסבכת
באותו הנושא:
את מי לצייר? *כוכבי רוק גראנג' וואטאבר*
אניי רוצה לשלוח לחברה של אקסית שלי תמונות שלי ושל האקסית
מכירים חברות טובות לפצעי בגרות (אקנה/חצקונים וואטאבר)
אם אני מאוהב בחברה הכי טובה של האקסית שלי היינו רק יומיים ביחד ואני והאקסית ידידים כדאי לי להציע לחברה של האקסית?
פריקה/קטע כתיבה/וואטאבר - דעות?
תשלחו תמונה של הלוק איפור הכי יפה שראיתם (אפשר מגוגל או מאינסטגרם או מיוטיוב וואטאבר)
איזה כינוי אתם נותנים לכלב/חתול/ וואטאבר שלכם בשביל לגרום לו להרגיש טוב??
לפעמים אני בא לקרוא לחברה שלי בשם של האקסית שלי ולאקסית שלי בשם של חברה שלי
מה זה "וואטאבר"?
זה בסדר אם אני אשאל את חברה של האקסית שלי איך האקסית שלי מרגישה?
רק אני חושבת שזה לא כזה נורא שהשאלות והתשובות שלנו ישארו פה עד שנגדל או וואטאבר?