7 תשובות
פשוט תתעלם מהם ואם אתה רואה שזה ממשיך תעיר להם שהם עושים את זה..
פשוט פעם הבאה שמישהו יעיר לך על זה תגיד לו בצורה יפה "יש לי שיקולי דעת משל עצמי ואני אשמח אם לא תתערב לי בהם."
שואל השאלה:
זה לא שהם עושים את זה כדי לעצבן,אני כן יכול להבין שזה מפתיע,זה כמו למשל שמסי יגור בוילה קטנה עם אנשי עסקים בינוניים,ברור שאין השוואה ביני לבינו אבל ככה זה יותר מובן,בקיצור זה הגיוני אבל עדיין מעצבן
אנונימי
זה לגיטימי שמישהו בגילך יחסוך כסף כי הוא חושב על העתיד שלו.
תסביר שזה לא נעים לך בדיוק כמו שהסברת לנו
שואל השאלה:
ניסיתי,חלק מבינים ולא מדברים על זה יותר אבל הרוב חוזרים על זה לא כי הם רעים,פשוט זה כנראה האופי של הבן אדם או משהו אבל בטוח יש דרך להפסיק עם זה
אנונימי
אין מה לעשות ככה זה פשוט תנסה להתעלם
הנה אתה כבר מבין שזה לא מגיע ממקום רע אז פשוט לא להתייחס אם זה מציק לך