7 תשובות
^בדיוק
שואל השאלה:
ואם אני אשים לק שקוף רגיל מתחת זה יעזור?
אם אין בסיס וטופ סוגר אי אפשר לעשות לק ג'ל
זה גם פוגע בציפורן וגם לא יחזיק לך
פוגע בציפורן, ואפילו קצת מסוכן יכול לגרום לפטריות, מעבר לזה שזה פשוט לא יתייבש טוב ויהיה דביק כי הבייס מחזיק הכל, ויתקלף לך אחרי שעה
שואל השאלה:
למה? מה זה יעשה?
יש סיבה שקוראים לבסיס בסיס
אם אין בסיס אי אפשר לעבוד

אם עכשיו יבנו בניין בלי לבנות אותו מהקרקע ובלי לבנות בסיס חזק וטוב, הבניין לא יחזיק מעמד והוא יקרוס.