9 תשובות
רצוי שאף פעם
מומלץ שלא.
מידי פעם
וכול אלה שרושמים פה רצוי שלא בואו זה תלוי איך זה נגמר אם המערכת יחסים לא הייתה רעילה אז זה סבבה לחזור לאקס\ית
אני ממליץ שלא, אף פעם לא טוב לחזור
למקום חולה.
באידיאל- לעולם לא.
במציאות- כשהם במקום לא טוב עם עצמם.


הכללה כמובן
למאו ?