4 תשובות
לא כולם מושלמים להיות ראש ממשלה זה קשה המדינה עדיין חיה אז זה בסדר אני לא ביביסטית מושבעת אבל טוב לי ככה
קודם כל כשאת שואלת שאלה כזאת אני ממליצה לך לא לבוא בקטע של התנשאות שמבחינתך מי שתומך ביבי הוא בור,
אני תומכת בביבי בגלל היכולות האדירות שלו לדוגמא לעשות הסכמי שלום עם ארבע מדינות בארבע חודשים רק! להביא את החיסונים זה גם הישג שלו. יש עוד הרבה גם לגביי החלטות כלכליות שלו.
והוא לא מאושם.
כל עוד לא הורשע זה אומר שהוא זכאי
אנונימי
חתם הסכם על ריבונות על הגולן,
גם אז היה לנו עוד הרבה הסכמי שלום
יש הרבה פחות פיגועים מאשר שנים שהיו לפני,
החזיר גופה אחריי 37 שנים,
תשתיות טובות,
אחוז ההבטלה ירד
ועוד הרבה דברים כמובן

אני מניחה שאת לא היית מספיק גדולה כשהיו ראשי ממשלה אחרים ולכן את חושבת שביבי הוא נורא וכל זה אבל תכלס מי שהיה לפניו אלו דוד בן גוריון שהיה מאושם בהרבה תיקים, אריאל שרון שנתן את גוש קטיף, אולמרט הפרשה עם שולה זקן שבסוף שתיהם נכנסו לכלא ועוד כל מיני ראשי ממשלה.
בתקופות האלו היו הרבה יותר פיגועים באוטובוסים

מאז שביבי הגיע לשלטון הכל הרבה יותר רגוע והמצב של עוטף עזה ניהיה הרבה יותר טוב.