36 תשובות
לא ממש לא מה קשור
ממש ממש לא.
זה לא קשור לאב
ממש לא, אפילו אישית אני מעדיף יותר מלאות מאשר חטובות
לא זה לא קשור לזה שאת מלאה יכול להיות שהם מתביישים או משהו תנסי את ליזום התחלות עם גברים שנראים לך טוב
כע ממש בגלל זה
אנונימי
חלק כנראה
אנונימי
יש מצב, אבל זה כי החברה דפוקה ואם מישהו לא התחיל איתך רק כי את שמנה תאמיני לי את לא רוצה להכיר אותו 3>
שואל השאלה:
מלאה** לא שמנה
אנונימית
יכול להיות. לא נוכל לדעת אף פעם את הסיבה האמיתית.
האמת היא שכן וזה בגלל שהם שטחיים ,שלא רואים את הטוב שבך את הלב,וזה חבל אבל לא כולם כאלה ויש המון גברים נחמדים שלא רואים רק חיצוניות באישה
זה לא קשור. וגם לי אין בעיה עם מלאות
אנונימי
ממש לא, היום לא להרבה יש אומץ

תקשיבי אני לא חושבת שאני יפה אבל עדיין הרבה מתחילים איתי ואומרים לי שאני ממש יפה באינס, א-ב-ל: במציאות פנים מול פנים התחיל איתי רק אחד.
לא רק, אולי בלי קשר לזה שאת מלאה את לא מושכת
בטח כלל אם מישהי מלאה זה לא הדבר הספציפי שיוריד לי ממנה
אנונימי
אני בת, בחיים לא הייתי מסתכלת על היופי, רק על האופי
אנונימית
הייתי מתחיל אם מלאה בכיף
תראי אני בת אבל יכול ליהות שאחת הסיבות זאת הסיבה הזאת פשוט יש אנשים שלא אוהבים את המבנה גוף הזה אבל עד אנשים שכן כמו רובם פה
שמעי זה קטע של אומץ, לא לכולם יש אומץ להתחיל עם מישהי וזה יכול לקחת זמן.. בן אדם שישפוט אותך על סמך משקל לא שווה שתכירי אותו
לא הייתי מתחיל עם אף אחת ברחוב, מהסיבה הפשוטה שאני מתבייש וחרֵד. חוץ מזה, אני לא אפסול מישהי על מבנה גוף מלא.
לא בהכרח קשור למלאה אולי את סתם מכוערת
כן לשאלה לא לפירוט
אני בת ואני יענה לך בכל זאת כי חשוב לי שתידעי שאני ממש אוהבת בנות שהן מלאות לא יודעת למה הן ממש יפות! אז לא חיים זה לא בגלל שאת מלאה זה עוד יגיע אל תידאגי וחוץ מזה אם את מוצאת מישהו שאת אוהבת לכי על זה תתחילי את!
בנות מלאות הו כאלו יפות!
שואל השאלה:
למה
אנונימית
תקשיבי
יש בנים שזה מרתיע אותם. ויש בנים שמקבלים את זה ובאמת מתייחסים בעיקר לאופי.

אני חושבת שזה לא באמת משנה. מה שמשנה זה שאת מקבלת את עצמך וטוב לך עם עצמך. אם בנים לא מתייחסים אלייך בגלל המראה כנראה הם לא נועדו לך ובנים שמתייחסים לאופי זה הכי טוב ובאמת מכירים הכי טוב את הבן אדם שנמצא ממול.
מאיפה לנו
זה בגלל שאת לא בונה חופשית
חושבת בול כמוך, אבל לא יודעת אם זה בוודאות בגלל זה
אנונימית
אני מתחיל עם בנות ברחוב למרות שאני לא איזה סקסי. בעיקר בשביל עצמי, להוכיח כל פעם שהפחד לא מחליט

ויופי זה הדרייב, זה גם ככה קשה ומלחיץ, אז לצערך. כן, על נשים מלאות אני מוותר. סורי אך זו האמת

נ.ב אני לא מכיר חברים שלי שמתחילים ככה עם בנות
אנונימי
למה אתה מוותר עליהן ? מה הן שונות מהבנות האחרות ? אם חברה שלך תעלה במשקל אתה תעזור אותה כי היא עלתה במשקל ?
אם חברה שלי תעלה במשקל אני ממש לא אעזוב אותה, יש לי קשר רגשי אליה שלא אוותר עליו.

עם בחורה מלאה ברחוב אין לי שום קשר, להפך, אני צריך לייצר הקשר כדי להתחיל שיחה. מטלה שדורשת ממני מאמץ ואומץ
אנונימי
אני לא מתכחשת אבל הן בני אדם בדיוק כמו כל האחרים. אם פתאום יהיה מישהי שהיא ממש יפה אבל עם אופי ממש רע אבל מישהי שהיא מלאה עם אופי ממש טוב. אתה תלך עם במישהי שהיא יפה ? לא, אבל אתה לא תדע את האופי של השניה כי לא ניסית. למה אין לך אומץ מול בנות מלאות אבל מול בנות שהן לא מלאות כן ? הן לא שונות
לא זה ביגלל שרוב הבנים בעולם חארות עובדה אני רזה ולא רק שלא מתחילים איתי אף פעם גם יורדים עלי צוחקים עלי הרבה זה הכול עיניין של ביטחון ושל העם הבן חרה או לא
איתי אף פעם לא התחילו ואני רזה
לא לא ולא פשוט יש בנים ממש ביישנים
באותו הנושא: