8 תשובות
שואל השאלה:
זה צריך וכן לעלות במשקל
אנונימי
תיהי אני
צריך סליחה.
אתה רוצה לעלות בשומן או במסה?
שואל השאלה:
מסה
אנונימי
אח שלי אכל שיבולת שועל בשביל להשמין
תאכלי הרבה מאכלים דחוסי קלוריות: אגוזים, חמאות אגוזים, טחינה, אבוקדו, תוסיפו הרבה שמן לכל דבר שאת מכינה
אוקי, אז אני מניחה שאתה יודע שבשביל לעלות במסה צריך חלבון, מראש אני ממליצה על מסה נקייה ולא מלוכלכת.
חשוב שתזכור שלא משמינים ביום כמו שלא מרזים ביום, הדרך לעלות במסה היא לא לטחון המון אוכל, אתה יכול להתייעץ עם תזונאית או מישהו מומחה שיעזור לך לבנות תוכנית אימונים.
אם אין אופציה או שאתה לא רוצה, אז בעיקרון מה שעושים זה בונים אימון ותפריט.
בשביל לבנות תוכנית אימונים אתה יכול לחקור קצת בנושא, לראות מה הכי מתאים לך, ולשקול כל מיני דברים כמו האזורים בהם אתה רוצה בעיקר לפתח שריר, ביכולות שלך, בכמה זמן אתה רוצה להקדיש לזה, לא משהו שמישהו כאן יכול לעזור לך פה.
לכן אם אתה לא נעזר במישהו, נסה להסתמך על מומחים שכותבים על זה באינטרנט, כתבות, והכי חשוב על עצמך.
לבנות תפריט זו פחות בעיה-
בעיקרון מה שצריך זה להיות בגרעון קלורי חיובי, כלומר להכניס יותר קלוריות ממה ששורפים, ולאכול מספיק מכל אבות המזון, בדגש על חלבון.
לפי כמות הפעילות, הגיל והמין שלך תבדוק כמה גרם חלבון, שומן, ופחמימה אתה צריך לאכול ביום, ותקפיד על הכמות הזו.
לפי כלל אצבע בשביל לעזור לשריר להתפתח מומלץ להכניס לפחות 20 גרם חלבון אחרי כל אימון, זה כמובן מותאם לך ולכמה אתה מתכוון להתאמן, אבל זו כמות של סקופ חלבון ולכן זה ככה, יש גם כאלה שאומרים שצריך להכניס פחמימה כמה שוות לפני בשביל לעזור לאנרגיה להשרף, לא מבינה בזה יותר מידי, חפש על זה קצת.
בקיצור תבדוק כמה קלוריות אתה שורף ביום, תחליט על כמות קלוריות שאתה רוצה להכניס ביום, מומלץ בערך 200-400 מעל.
אם קשה לך להגיע לכמות שקבעת לעצמך, אז יש מאכלים משמינים עם חלבון בשפע, מניחה שיש המון רשימות שלהם בגוגל, מאכלים בסגנון של שקדים, אגוזים חמאת בוטנים וכו'.
וכן נראלי זהו, בהצלחה לך
למה את צריכה?
אם זה בשביל לעלות במשקל יש הרבה פתרונות
באותו הנושא: