5 תשובות
תעשי מה שאת רוצה לעשות מה הקשר שאת חכמה זה רק פלוס
אני גם רציתי להיות שחקנית גם הלכתי לאודישנים בתל אביב שנה שעברה ועברתי אבל את צריכה שהרמת משחק שלך תהיה טובה מאוד! במידה ויש לך את זה חברות שצריכות אנשים כמו שחקנים מפרסמים באינטרנט שצריך שחקנים ולבוא לאודישנים תחפשי את זה ולכי לחלום שלך
אנונימית
מה הקשר? זה לא שבאודישן למשחק מוודאים שאת טיפשה קודם כל כדי לקבל אותך...
אנונימית
תחפשי בכל מיני אודישנים בפייסבוק מההורים או קורסי משחק חוג ושם תגשי לאודישנים זה שאת חכמה זה פלוס בהצלחה :)
אני לומדת משחק וגם לומדת לתואר, כל מי שאני מכירה בשכבה עוד לא עשה פסיכומטרי וכולם מחכים לאחרי צבא, סיימתי את זה בין כיתה י' לי"א (חופש גדול), בשביל הקורס המסויים שרציתי בנוסף לפסיכומטרי הייתי צריכה לעשות מבחני אייקיו, ובלי להשוויץ בכלל, הוא גבוה.
אני מספרת את כל זה בשיל שתראי שאת יכולה לעשות משהו עם החוכמה שלך וגם ללמוד משחק.
גם אמרת שאת לא רוצה להתעסק במדעים ומתמטיקה, אז אל, תהיי שחקנית.
אני מספרת את כל זה בשיל שתראי שאת יכולה לעשות משהו עם החוכמה שלך וגם ללמוד משחק.
גם אמרת שאת לא רוצה להתעסק במדעים ומתמטיקה, אז אל, תהיי שחקנית.
באותו הנושא: