4 תשובות
ממש נחמדה, יש להם שירים מעולים
וואו, חרשתי עליהם כשהייתי בת 14 בערך. הם נחמדים
הם טובים ממש !
פעם שמעתי אותם המון, היום כבר פחות יוצא לי..
פעם שמעתי אותם המון, היום כבר פחות יוצא לי..
כל מי שמאוהב בmcr אני מאוהב בו
חחח סתם סתם
להקה ממש ממש טובה
חחח סתם סתם
להקה ממש ממש טובה
באותו הנושא: