4 תשובות
ממש נחמדה, יש להם שירים מעולים
וואו, חרשתי עליהם כשהייתי בת 14 בערך. הם נחמדים
הם טובים ממש !
פעם שמעתי אותם המון, היום כבר פחות יוצא לי..
כל מי שמאוהב בmcr אני מאוהב בו
חחח סתם סתם
להקה ממש ממש טובה