10 תשובות
אחותי עם שיער חום ולא תפס עליה האדום מהסופר פראם

את חייבת לחמצן
למה לחברה שלי זה תפס ממש יפהה
אם באה לך אני צןבעת לאדום בראשון בלי חימצון על שיער כהה- בהיר כזה אני אני יכולה להגיד לך עם תפס או לא אבל הרבה עשו ככה ויצא סבבה
שואל השאלה:
יא אז תעדכני אןתי אם יצא לך טוב!! :)
אהה שחכתי
זה בעיקרון יצא גוון ממש יפה אבל חלש יחיסת אם את רוצהה ממש אדום את חייבת לחמצן
שואל השאלה:
באיזו חברה השתמשת? כי השתמשתי בשל koleston ובקושי רואים
לא חייב
חש צבע אדום כזה בקופסא בסופר פארם וכו שפשוט שמים את זה על השיער וזה ממש תופסס
כן
של לוראיל
שואל השאלה:
אה סבבה תודהה !!!!