13 תשובות
לא מוזר
זה מוזר כי חם
אנשים יסיקו דברים אחרים
אנשים יסיקו דברים אחרים
אנונימית
לא מוזר גם ככה יש עוד יום אחד ללימודים
זה די מוזר
אם זה מפריע לך למה את לא מורידה שיערות בידיים?
אם זה מפריע לך למה את לא מורידה שיערות בידיים?
אנונימית
מקסימום תגידי שקר בכיתה בגלל המזגן גם אני מביאה ג'קט שאם יהיה לי קר בכיתה אני אשים..
אנונימית
לא מוזר.
מי שחושב על זה מוזר מה פתאום הוא חושב על זה?
אבל אם מפריע לך כמובן אפשר להגיד שקר לך!
מי שחושב על זה מוזר מה פתאום הוא חושב על זה?
אבל אם מפריע לך כמובן אפשר להגיד שקר לך!
שואל השאלה:
^^ ניסיתי עם שעווה וזה לא עובד וגילוח עושה קוצים
^ זהו אני אומרת שקר לי
^^ ניסיתי עם שעווה וזה לא עובד וגילוח עושה קוצים
^ זהו אני אומרת שקר לי
אנונימית
המלצה מעבר לזה זה להרגיש יותר נח עם עצמך ולא להתבאס מהערות של אחרים.
אם את לא מרגישה בנוח עם השיער פשוט תורידי
אל תגרמי לעצמך סבל עם ג'קטים
אני אישית יש לי חברות שהולכות עם ג'קט כל היום ועשיתי להן בדיקת יידים
אל תגרמי לעצמך סבל עם ג'קטים
אני אישית יש לי חברות שהולכות עם ג'קט כל היום ועשיתי להן בדיקת יידים
אנונימית
תלכי לקוסמטיקאית
בבית זה לא עובד
בבית זה לא עובד
אנונימית
שערות בידיים זה אנושי
זה מוזר כי יחשבו שאת חותכת ורידים וכאלה
חוץ מזה שיערות בידיים זה לא כזה נורא ואם זה מפריע לך אז תגלחי
חוץ מזה שיערות בידיים זה לא כזה נורא ואם זה מפריע לך אז תגלחי
אנונימית
וואי גם אני הייתי עושה את זה
גם בגלל שאני רוצה להסתיר שומנים אבל גם בגלל זה, עשיתי שיערות אבל בגלל השומנים וההרגל אני ממשיכה - כן אנשים חושבים שזה קצת מוזר אבל אני לא חושבת שיותר מדי.
גם בגלל שאני רוצה להסתיר שומנים אבל גם בגלל זה, עשיתי שיערות אבל בגלל השומנים וההרגל אני ממשיכה - כן אנשים חושבים שזה קצת מוזר אבל אני לא חושבת שיותר מדי.
באותו הנושא: