9 תשובות
לדעתי אנחנו בדרך לעוד סבב
ניראלי שלא אני גם מאוד מקווה שלא
איפה בדרום? מה מלא או קליל
יש מצב , אבל יהיו רק בדרום בטח זה לא יגיע למרכז למה חמאס עדיין לא התאוששו מהמבצע האחרון
נראלי שכן
לא לא נראה לי יהיה עוד מבצע
אנונימי
צ'יל, רוגע, זה כבר לא מפתיע אף אחד, אל תתנו להם את זה, זה דיי שגרה בעוטף.
תזכרו שאנחנו נמצאים בידיים הכי טובות שיש, בידיים של צה"ל.
יהיה היום במרכז?
אנונימית
שואל השאלה:
בינתיים הייתה התרעה אחת בשני מקומות..... איזה באסה (אין לי כוח לעוד סבב מתיש)
אנונימית