5 תשובות
אי אפשר לעשות כל כך משהו.
אל תשימי לב, אולי הוא לא התכוון בקטע רע, אלא פשוט הציב עובדה.
לפי דעתי אל תיקחי את זה כל כך ללב
אפשר נראה לי להתלונן להנהלה אבל לא נראה לי שזה יעשה משהו
שואל השאלה:
מה קשור הציבעובדה? נשאר לנו מקום בין החגורה לבין הגוף שלנו זה ליטרלי הפוך משומן וגם למה נראה לכם שזה נורמאלי להגיד את זה לילדות בנות 15? והוא גם ממש כעס ששאלנו את זה ואמר את זה בקטע רע
אנונימית
כאילו אמר פשוט את הסיבה.
אבל אין לי באמת מושג למה זה ככה, אולי זה פשוט לא מתאים למבנה גוף אז זה אוניברסלי.
ברור שזה לא נורמלי ואם את אומרת שזה בקטע רע אז עדיף שכן תתלונני למרות שלא כל כך יתייחסו לזה אולי, אבל שווה להתלונן
ואל תשימו לב אליו, אל תיתנו לו להוריד לכן את הביטחון עצמי!
אם החגורה לא נסגרת עד הסוף - לא קשור אליו אלא למתקן.

אם יש לכן שומן אז יש לכן שומן, מה את רוצה לעשות לו? מעליב? אני יודע, המציאות מעליבה.
אנונימי