התחברות
הרשמה
לקוראי- אחד מאיתנו הבא בתור
סיימתי שלשום את אחד מאיתנו משקר וממש התאכזבתי שזה לא אותם דמויות... זה שווה קריאה?
)התכוונתי שהתאכזבתי שאין את אותם דמויות מאחד מאיתנו משקר)
17 ביוני 2021, 21:56
ספרים
קריאה
חוות דעת
אחד מאיתנו משקר
2 תשובות
הבנתי שהם כן שם, רק לא המרכזיים. וזה בהחלט שווה קריאה.
R
ROCK STAR
כן, לגמרי שווה קריאה
א
אַכְזָבָה
באותו הנושא:
הספר "אחד מאיתנו הבא בתור" הוא המשך למה שמסופר ב "אחד מאיתנו משקר"?
למי שקרא " אחד מאיתנו הבא בתור"
כל יום שאני מסתכל בסרטונים החמים אני יותר ויותר מתייאש מאיתנו בתור אנושות
עושה קעקוע בגיל 16, על הרגל כמו בתמונה (שכחתי איך קוראים למקום), יפה בתור קעקוע ראשון?
קוראים לי מאיה וכל מי שקוראים לה מאיה מודעת לבעיה של המאיות
למה ההורים מצפים מאיתנו (הבנות) למצוא מישהו שהוא יותר גדול מאיתנו לפחות בחמש שנים??
בתור קוראים תעדיפו לקרוא ספר מנקודת מבט של אישה או של גבר?
קורה לכם שאתם קוראים ספר ומדמיינים את עצמכם בתור דמות כלשהי?
לקוראי "אחד מאיתנו משקר"
עד כמה זה גרוע שאני קורא לאמא שלי בשם הפרטי שלה ולא בתור "אמא"?
למה קוראים את השם Louis בתור לואי ולא בתור לואיס?