4 תשובות
תקני 11 הוא מעולה
לי יש 11 והוא פצצה אומרים ש12 ו11 זה כמעט אותו דבר
שואל השאלה:
כן, גם אמא שלי אמרה לי שאייפון 12 לא כזה טוב לא יודעת למה..
כן, גם אמא שלי אמרה לי שאייפון 12 לא כזה טוב לא יודעת למה..
אני לא הכי מבינה בזה אבל לפי מה ששמעתי עדיף 11, אבל לא יודעת
באותו הנושא: