4 תשובות
תקני 11 הוא מעולה
לי יש 11 והוא פצצה אומרים ש12 ו11 זה כמעט אותו דבר
שואל השאלה:
כן, גם אמא שלי אמרה לי שאייפון 12 לא כזה טוב לא יודעת למה..
אני לא הכי מבינה בזה אבל לפי מה ששמעתי עדיף 11, אבל לא יודעת