התחברות
הרשמה
בבקשה תגידו לי אם זה עולה כסף להתכתב ב iMessages עם מישהו מחול כאילו sms
17 ביוני 2021, 17:02
SMS
הודעות
2 תשובות
כן זה עולה
D
DeepSleep
עדיף בווצאפ
d
dinah
באותו הנושא:
תגידו איפה יש צאטים חינמיים בלי חפירות של מנוי וכסף סתם בשביל להתכתב כזה?
הייתם רוצים לחזור להתכתב עם משתמשים מפה שכבר הפסקתם להתכתב איתם?
בבקשה אני חייב פרחים בשביל להתכתב עם אנשים תלחצו על התמונה 'ל הפרח שאני שולח הודעה
תגידו לדעתכם/ן בזוגיות זה נורמאלי להתכתב פעם ביומיים ולהיפגש פעם בחודש?
תגידו הדרישה שיהיו 10 פרחים כדי להתכתב עדיין קיימת?
איפה אפשר למצוא מישהו להתכתב איתו (מאנונימי כמובן) ? אני מרגיש רע ואין לי אף אחד בעולם הזה ואני מתבייש לדבר על הבעיה שלי
בבקשה תתנו לי על הפוסט הזה חמש פרחים:) רוצה להתחיל להתכתב עם ילדים..
התחלתי להתכתב עם מישהו לאחרונה וזה הסוג של הדברים שהוא רושם לי , תגידו מה דעתכם
אני שולחת פה 2 קישורים בבקשה תגידו לי כמה עולה המוצר כולל המשלוח?
כתבתי פסקה באנגלית תגידו בבקשה אם זה נכון, ואם יש משהו לא נכון בבקשה תגידו מה
יש לי בקרוב מתכונת בעברית ואני מרגישה הילדה הכי מעצבנת בעולם כרגע במובן של להתכתב , מזדהים?