13 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מפגר אני יודע שלוקח 2 שניות לכתוב
אבל בחיים לא שמעתי על משתמש אחד שהעיד על זה שהמערכת התיחסה בכלל לתגובות שלו או לבקשות
אני לא מפגר אני יודע שלוקח 2 שניות לכתוב
אבל בחיים לא שמעתי על משתמש אחד שהעיד על זה שהמערכת התיחסה בכלל לתגובות שלו או לבקשות
נאמנים גונבים לי נקודות לא נראה לי שאכפת לסטיפס
מה זאת אומרת "גונבים לי נקודות"^
5 נקודות לקחו לי פחות מ5 דקות
שואל השאלה:
כן נכון
אין מצב רציני?!?!??!
כן נכון
אין מצב רציני?!?!??!
זה לא באמת בנאדם שכותב את כל ההודעות, זה האתר, כמו שמופיע לכולם הלוגו של סטיפס, ככה גם ההודעה הזאת
אני די בטוחה שזה אוטומטי, יש לי שני צ'אטים עם מערכת סטיפס, לאחת אני גם יכולה להגיב.
אז אני מניחה שזה נשלח אוטומטי לכל אדם שאי פעם נרשם לפה ויש לו משתמש, פעיל או לא.
אז אני מניחה שזה נשלח אוטומטי לכל אדם שאי פעם נרשם לפה ויש לו משתמש, פעיל או לא.
"לוקח שתי שניות לכתוב הודעה."
לא נכון. לוקח שעות, וכנראה אף ימים. צריך לנסח תוך שיקולים של חוק, חופש ביטוי, סגנון פנייה וכו'. צריך לעדכן/לבחון את מדיניות האתר, ולדאוג שכל המסמכים פה חופפים. זו עבודה ששותפים לה מספר אנשים. הרבה מחשבה מושקעת בזה.
זכרו שהם לא קיבלו את התלונות רק היום.
לא נכון. לוקח שעות, וכנראה אף ימים. צריך לנסח תוך שיקולים של חוק, חופש ביטוי, סגנון פנייה וכו'. צריך לעדכן/לבחון את מדיניות האתר, ולדאוג שכל המסמכים פה חופפים. זו עבודה ששותפים לה מספר אנשים. הרבה מחשבה מושקעת בזה.
זכרו שהם לא קיבלו את התלונות רק היום.
אויש נו
אוי נו
רציני לצערי אבל גם מורידים לי שאלות עם מהות, עלאק מהות בולשיט אחד גדול "למה חרדים הם זבל בשביל המדינה?" זה בחמות וזה גם מהות?? כאילו סטיפס קצת לא במצבם שאלות חסרי מהות בחמות ואילו של אחרים מורידים כשהם עם מהות
וואלה אתה צודק
לא חשבתי על זה..
לא חשבתי על זה..
זה רובוט שולח