10 תשובות
לא נורא
לא נורא
אבל אם זה מפריע לך תגידי את זה למורה
בכלל לא נורא אני שונאת ששמים אותי מקדימה
שואל השאלה:
אמרתי והיא לא עשתה עם זה שום דבר ^
אנונימית
תגידי תודה
אותי שמים תמיד קדימה כי אני נמוכה
ואז כולם רואים את זה
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני נמוכה ובכל זאת שמו אותי שם
אנונימית
אני יכולה לחתום לך שאת יותר גבוהה ממני
אנונימית
לא מפריע
את יב?
אנונימי
שואל השאלה:
כן ^
אנונימית