10 תשובות
לא נורא
לא נורא
אבל אם זה מפריע לך תגידי את זה למורה
אבל אם זה מפריע לך תגידי את זה למורה
בכלל לא נורא אני שונאת ששמים אותי מקדימה
שואל השאלה:
אמרתי והיא לא עשתה עם זה שום דבר ^
אמרתי והיא לא עשתה עם זה שום דבר ^
אנונימית
ואי באסה
תגידי תודה
אותי שמים תמיד קדימה כי אני נמוכה
ואז כולם רואים את זה
אותי שמים תמיד קדימה כי אני נמוכה
ואז כולם רואים את זה
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני נמוכה ובכל זאת שמו אותי שם
גם אני נמוכה ובכל זאת שמו אותי שם
אנונימית
אני יכולה לחתום לך שאת יותר גבוהה ממני
אנונימית
לא מפריע
את יב?
את יב?
אנונימי
שואל השאלה:
כן ^
כן ^
אנונימית
באותו הנושא: