4 תשובות
אין ממש מהר או לאט כמו בחממה.
יש מהר כשמישהו נמצא בסכנת חיים, אבל אף אחד לא עושה את השיטה המהירה סתם.
בחממה סתם הקצינו הכל
יש מהר כשמישהו נמצא בסכנת חיים, אבל אף אחד לא עושה את השיטה המהירה סתם.
בחממה סתם הקצינו הכל
אח שלי תרם וזה לא כאב לו זה לא היה מהר הוא היה שם מלא שעות
שואל השאלה:
זהו כי אני רוצה לתרום אבל בחממה פשוט הראו את זה ככה וזה הדבר היחידי שאני יודעת על התרומה
זהו כי אני רוצה לתרום אבל בחממה פשוט הראו את זה ככה וזה הדבר היחידי שאני יודעת על התרומה
אנונימית
חח ידעתי
באותו הנושא: